Bsrabzkrt
Riskli gebelik değilse endişe etme içini rahat tut…
Ben 2.5-3 aylık hamileyken balkondan düşmüştüm bende çok korkmuştum ama doktora göründüğümde bir şey olmadı olmaz demişti hem mobilya sektöründe çalışıyorum mobilya falan taşıyordum müşterilere bazen 40-50 kiloya kadar yine de tavsiye etmem ama doktorum 7-8 sene olmuş dedi bunu yapalı alışıksın dedi o yüzden bir şey olmadı çok şükür ilk hamileliğimde de baya ağır taşıyordum evde olsun işte olsun ve çok spor yapıyordum çok şükür şu an 36+4 olduk şimdi yapamıyorum ama 😃 35 haftadan sonra bir şey yapasım gelmiyor yapmıyorum artık dinleniyorum