Siareaaa 5+3 günlük hamileyim 14 Şubat’ta keseyi gördük 10 gün sonra tekrar kontrol var ama biraz gerginim bebek gozukmeyince aşılama ile hamile kalanlar neler yaşadı acaba doktorum folik asit ile progestan’a devam ettiriyor
tatlibebegim_ Siareaaa ben 12.haftaya kadar kullandım progestan 5.haftada keseyi 6.haftada kalp atışını duydum
Ccicek3344 Siareaaa sağlıkla gelsin inşallah normal aşılama ile arasındaki fark ne acaba bide herhangi sağlık sorununuz var mıydı sizin yada eşinizin
Siareaaa Ccicek3344 pcosluyum ben eşimin testi iyiydi hareketlilik mi ne bişi vardı ama doktor sorun değil demişti keşkeye düşmemek için mikroçip yaptırdık
Siareaaa Ccicek3344 aşılama ile mikroçip aşılama arasında fark süzgeçten geçiyor diyebilirim daha güçlü ve kaliteli spermleri aşılama yapıyorlar
Ccicek3344 Siareaaa ama bende doktoruma sorduğumda yıkama işlemi ile en kaliteli ve hızlı spremler seçiliyor demisti
Siareaaa Ccicek3344 aşılama da evet öyle zaten ama mikroçip DNA olarak da süzgeçten geçiliyor daha kaliteli sorunsuzlar seçiliyormuş biraz araştırdım doktoruma da sorudm bana gerek yok dedi ama ben istedim sıkıntılı sperm ya da yumurtalık sorunu olanlar için kullanılıyormuş sanırım
Siareaaa Ccicek3344 tuttu aslında hamileyim 6. Haftaya girdik bugün inşallah kalp atışını duyucaz bu hafta 🥺🙏🏻