Fatnur38 hanimiys acilde sırf beta için gelince kızıyorlar ya sonucu bilyorum ama artıp artmadigina baktrmak için kan verdim bilemedim evede gtsem.siknti olurmu acaba diye
Annekuzusu06666 Fatnur38 damar yolun yoksa git kız ne olacak bna damar yolu açmışlatdı damar yoluyla eve geldim geri gittim😂
deletedmom43191 Fatnur38 😅😅 kadın doğum daha iyi bakar o konuya acil hamilesin hamile değilsin der gönderir
Cerensiz Bende acilde veriyorum fiş alıp eve gidiyorum pazar günü eğer randevun yoksa beklemenin bir anlamı yok eve gidip fişle kontrol edebilirsin