irem41- Kizlar 27+4 um,disari cikip 10 dakika bile yurusem inanilmaz derecede belim agriyor kalcama vuruyoe regl sancisi gibi.Doktorum bol bol yuruyus onerdi ama asla yuruyemiyorum bu durumu yasayan var mi
irem41- 58ee bende aynı şekildeyim ya,normalde ayda bir çağırıyor doktorum ama 10 gün erken aldım randevuyu sırf bu rahatsızlığıma belki bir çözüm bulur diye.Siz doktorunuze söylemişmiydiniz?