Merhaba anneler 😘 ben adetime 5 gun kalan kan verdim beta 45.7 cikti acil de gebesin dediler kadin doguma gittim sonra ki gun ne adet tarihimi sordu ne yeniden kan istedj ne de ultrason da bakti gic bise yapmadan kimyasal gebelik olabilir dedi 2 gun sonra tekrar kan verdim 115e cikmis basina gelen var mi bebegim saglikli mi doktor neye dayanarak kimyasal dedi