Kızlar 10 şubatta kan verdim akşam 2015 çıktı. 13 ünde verdim. 9 bin olmuştu. Aynı saatlerde verdim. Bugün yani 16 sında tekrar verdim saat 2 gibi 18706 gelmiş. Laboratuvar farklı ama sizce artış normal mi? Arada beta artışı yavaşlayabiliyor mu? Yoksa bir sorun mudur bu?