Esrayusuf Tıbbı genetiğe gittim bende pıhtı çıktı kanımda , diğer tüm herşey temiz çıktı . Ben ikinci düşükten sonra 2 doktor değiştirdim doktorlar beni deli ettiler eşimin hiçbişeyi yokken tüp bebek olcak dediler ordan oraya koşturdular . Şuan iki tane iyi doktorum var . İyi doktor bulmak çok önemli . İnşallah sonuçların iyi çıkar da tez zamanda Rabbim yerini doldurur 🙏🏻