Bir-anne21 Kızlar 26+4 düm bazen ayakta çok kalınca rahim ağrım oluyor sizde durumlar nasıl 3. Tremestere giricem önümüzdeki hafta çok ağrılı sancılı geçiyormuş daha ağrılı günler mi bekliyor beni sizin 3. Tremesteriniz nasıl geçiyor
Rare Benim ayakta kalınca değil de uzun soluklu yürümeye başlayınca aşırı baskı oluyor yürümem zorlaşıyor idrar torbam aşağı inmiş gibi sıkışıklık yaşıyorum normal heralde eskiden km lerce yürürdüm şimdi hamilelik ten diyoruz napalım normal bence