Elossgum Kızlar merhaba sorum başlıkta.16+5 im.Acaba en erken ne zaman hissettiniz bebişinizin hareketlerini? Sabırsızlanıyorummm🥲
AnayimBenAna_ Elossgum ilk kızım 15 ikinciyi 14 te hissettim 🌸 ben erken hissetmiş olmamı çok zayıf olmama bağlıyorum birazda
Elossgum Fatmadmr37 ya arada biseler oluyor ama bende bagırsak hareketine bağlıyorum ümitsizliğe kapılmamak için😅
CoolMamaMode Haftada hissettim ama kelebek hareketi gibi çoook hafifti . 18 de net hissettim ama sık sık değil günde iki defa filan mesela . Şuan 21 haftalık her hareketini net hissedebiliyorum ama dışarıdan eşim ya da başkası net hissedemiyor onlarda sanırım 22-23 de hissedermiş net olarak öyle yazıyor net de
Elossgum AnayimBenAna_ benim hamile kalmadan önce de göbeğim vardı sanırım ondan bi tık erken hissedemiyorum😅😍