Mineee5656 Mion ilk oğlumun ismi iki isim şimdi de hamileyim kızda olsa erkekte olsa iki isim kuracam inşallah 🌸🙏
zhrgn Mion direkt en yaramaz iki ismi seçmişsiniz isim karakteri de yansıtır diye düşünüyorum emir i silin bence🙏
Tugba2794 Mion kızımın 2 ismi var biraz zor oluyor herkes farklı isimle seslenıyor genelı ılk ısımiyle cagırdıgı için 2. İsmiyle cagırdıgımızda bazen bakıyor bazen bakmıyor benımseyememe gıbı bır sey oluyor sanırım 🤷🏼♀️
Mion Mineee5656 ya bende beğenmezse ikisinden birini kullanır düşüncesindeyim ama kendimde iki isimli biri olarak hangi isminizi kullanıyorsunuz sorusundan bıkmış biriyim 🤭
Edamurat58 Tek isim kesinlikle kızım 6 yasında 2 isim simdi bebeğime tek isim koyucaz okulda çok sıkıntı oldu Zeynep Eliz ismi 2 tane olunca herkes farklı isimle sesleniyor hastane vs öyle
Mion Edamurat58 haklısınız o konuda, bende iki isimliyim . Kullanmadığım isimle seslenildigi zaman hiç bakmıyorum bile 🤭 O konuda zor ama kendisi hangisi begenirse onu kullanir gibi düşünüyoruz kararsız kaldık. Ama ankete bakılırsa herkes tek isimci 😇
Mion zhrgn öğretmenim, bu isimlerde öğrencilerim oldu. Tamamen aile ve çocukla ilgili olduğunu düşünüyorum 🤭 Benim tanıdıklarım gayet başarılı ve usluydular. Görüşünüz icin teşekkür ederim 🩵 Sadece kuzey koymaya karar verdik gibi gözüküyor ☺️
zhrgn Mion sevindim sizin adınıza ben de matematik öğretmeniyim , demek ki iyi sınıfların iyi öğrencilerine denk gelememişim ☺️
Mion zhrgn her ismin olduğu gibi iyisi kötüsü var öğretmenim, demek ki sizin sansiniza da öyle denk gelmiş 🤭
Mion Tugba2794 kesinlikle öyle 🥲 İyi tarafı hangisini begenirse ilerde onu kullanmak isterler diye insan düşünüyor ☺️