Kızlar en başından beri buradayım. Öyle böyle 29.haftaya kadar geldik 🙏🌸son bir haftadır hafif hafif karnımda ağrılarım oluyor gibi. Ama tuvalet mi gaz mı doğum sancısı mı anlayamıyorum. Doktor kontrolum ayın 24ünde. Yani daha bir hafta var. Günlük hayatımda aktif bir insanım. Evde köpeklerimiz falan var. Sürekli eğilip kalkma, ev içinde merdiven inip çıkmak zorunda kalıyorum. Bu hareketlilik acaba bu durumu tetikler mi?birde yaklaşık 2 aydır çatı ağrısına benzer bir ağrımda var. Doktor normal dedi ama ben çok ayakta durunca falan resmen yatakta dönerken ve yürürken canım acıyor. Yorumlarınızı bekliyorum 🌸🙏