cauuv1 Olumsuz sonuclanmıs anlamadım neye göre karar verdiklerini. Neyse. Burda okumustum 2. Kez basvuranlarda kabul olanlar olmus nasıl basvurdunuz ben sordum ama ikinci basvuru yapamıyorsunuz demislerdi
gunesinanneessi cauuv1 eşinizin adına yaptıysanız şimdi kendi adınıza yapin. Eğer kendi adınıza başvuru yaptıysaniz 2. Eşiniz adına yapın başvuru yapın şimdi 2. Öyle yapiliyor
Mervealya1992 cauuv1 yapıyorsun ama 6 ay gecınce bende gebelıgın basında yapmıştım olumsuzfu sonra 6 ay gectı yaptım sımfı olumlh
cauuv1 Mervealya1992 6 ay sonra bebek coktan dogmus olcak ne işime yararr o zaman parasıyla alcaz ne varsa yapcak bisey yok
cauuv1 gunesinanneessi ek aile bireyi için basvuru yapılamaz diyor kabul etmiyor siz nasıl yaptınız bilgi alabilir miyim
Mervealya1992 cauuv1 ben oylr yapmadm 6 ay snra kendjm başvurdum dosya kapanmadan basvuruya ızın vermıyor zaten
cauuv1 Mervealya1992 anladım tesekkürler öyleyse cok geç yani tekrar basvurmam hiç. Dogumdan önce gelmesi mantıklı cünkü. Ben dedm hani şimdi basvuru yapılıyosa mantıklı olurdu
Tosca Ekonomik şartları sağlamıyor olabilirsiniz, ekonomik olarak ihtiyacınızın olduğunun tespit edilmesi gerekiyormuş. Bir de internette hane gelirinin asgari ücretin belirli bir oranının altında olması gerekiyor diye okudum