en son adet 30aralıkta oldum 3 şubatta bitti
kızlar bugün sabaha doğru aşırı bir karın ağrısı ve sırt ağrısı yaşadım sanki Adet ağrısı gibiuyandım iç çamaşırma baktım ve sıvı bir akıntı vardı Acaba yumurtlama günü mü bugün yumurtlama testi yapacağım ama böyle ağrı yaşam var mı bir de karnıma sancılar giriyor geçen gün bayilmam oldu adet günüme de vardı daha ben de piko olduğu için şu an tam kestiremiyorum Dün kan verdim adetime daha var ama 1.20 çıktı hamilelik sonrasında yükselme olur mu aklım çok karışık