startown açlık ve tokluk kaça çıkıyor sizde ? Bende yükleme yapmadım kan tahlili ile baktı açlık 90 çoktı tokluk 162 çıktı , dr çok yüksek olduğunu söyledi oysaki beslenmeme çok dikkat ediyorum ve kilo alışım da normal , hergün ölçüyorum bakalım inşallah düzelir , biraz tedirginim