Zubeydetekkurt Bugün muaneye gittim 15 temmuz hastanesine doktorum Cemalleddin Muhammed'du ilk defa gidiyorum bu hastaneye berbat hic ilgi yok kalp sesini bile dinletmedi doktor bu cihazda olmaz dedi gercekten oyle mi giden kalp sesini dinleyen ya da benim gibi dinleyemeyen var mı? Lütfen hic mi iyi doktoru yok bu hastanenin
Sibelemre Zubeydetekkurt bende 33 haftalık oldum doğumu orda düşündüm daha gitmedim ama bazı kişiler ıyi defi bazıları da kötü bende kararsız kaldım napcam🤔☹
Sultansare Zubeydetekkurt canım bence o doktor hastanenin en kötü doktoru üstelik çok kalabalık herkes üst üste sıra bekliyo ilk gittiğimde bende o doktora gittim bin pişman oldum
Sultansare Zubeydetekkurt 26 haftalık hamileyim bende bi dahaki kontrol için medovaya gitmeye başlayacam doğum yaklaştığı için