Melissahappymom benimde 20lik dişim çıkıyordu yarı gömük fln dendi dişe de sadece 2.trimester döneminde müdahile edilebilirmiş ama kadın doğum doktorumun onayı olmadan ne röntgen de de çekim yapılamıycağı dendi yine kadın doğum doktorumla konuşularak antibiyotik ve parol verdi tuzlu su ile gargara yapabilirsin dedi kadın doğum doktorum da yelek ile tek bölge röntgen çekile bilir ve adranalinsiz narkoz ile diş çekilebilir diye imzalı onay verdi ama ben cesaret edemedim gitmedim tekrardan ilaçları biraz kullandım daha sonrasında biraz dişle oynayarak genişlettim çıkacağı yeri çok şükür artık ağrımıyor