Kızlar doğumumu kesinlikle özelde yapacagım dedim ama sonra aklım karısıyor. Karar veremiyorum. Bi yandan özelde tek oda da miis gibi bebeğimle rahat dogum gecirmek istiyorum. Bi yandan o kadar para vermek istemiyorum. Sonra özeldekiler devletten daha tecrubesiz ve sezeryana yonlenebiliyorlar. Devlet Hastanesi desen o an acilde doktor kimse ona doguruyosun. Kendi doktorunun denk gelmesi cok zor. Dogumdan sonra aynı odada bi kac kişi kalmak var. Suriyeliler var. Refakatciler var. Var da var. Bi akıl verin. Özellikle eskişehirde dogum yapacaklar sizler neler dusunuyosunuz ??