Merhabalar bebeğim 5 aylık üç gündür öksürük hapşırma ve ateş var doktorumuza götürdük çok şükür ciğerleri temiz azitro antibiyotik verdi birde calpol kullanıyorum ama öksürüğü geçmiyor hafiflemedi bile geceleri öksürüğünden uyuyamıyor hırıltılı dolu dolu öksürüyor zeytin yağını ısıtıp göğsüne sırtına sürüyorum öksürüğü için başka ne yapabilirim çok fena öksürüyor 😔😢