RveA
Arkadaslar merhaba..ben Fransada yasiyorum ve 12+4 haftalik hamileyim..doguma daha cok var ama yabanci ülkede doğum yapmakla ilgili biraz endişelerim var..dogum yapan olduysa hangi izlenimleri olduğunu benimle paylasa bilirmi?..şimdiden tesekkur ederim..
RveA
Qaliba Fransada dogum yapan olmadi😊
RveA
Cevap gelmedigine gore☺
Caglasmsk
Burda endisen olmasn bence tabi bölge bölge degisiyomudur bilemem ama hastanede ilgi alaka okdr guzelki. Bikere burda dogum yaptktan sonra turkiye ve bura olarak cift vatandasli oluyor cok büyük bi avantaj bu. Bilmem ben herseyiyle iyi buluyorum burayi.