aylisinannesi 21+3 olduk ☺️ detaylı ultrason var çarşamba günü . Özelden aldım devlette maalesef randevu bulmak zor
Ceren1996 bereninannesi__ evet canım saglicakla alırız kucagimiza inşallah 🤲 hareketlerini hissetmeye başladınız mi
bereninannesi__ Ceren1996 evet 2 haftadır hissediyorum özellikle 5 gündür sert hareket ediyor 🥹 hareket ettikçe gıdıklanıyorum 🤣🤣
EbSa 21+4 bende perşembe detaylıya gideceğim hareketlerini 19. Haftadan beri hissediyorum bu hafta daha da belirginleşti ama genellikle aşşağıda kasıklarımla ilgileniyor beyfendi 😅
gamze_gs88 Ceren1996 kız nasip olursa bende zaten şuan Preeklemsi var tansıyon düşük olması çok iyi sağlığım açısından ama 8/5 beni bayılacak kıvama getırıyor maalesef halsizlik yapıyor kolum kanadım kalkmıyor
Deleted33000 Ceren1996 bende 20+3 oldum çok zor bı hamilelik geçiriyorum hayalim premses olacaktım bu gebelikte ama yataktan çıkamayan bı külkedisi oldum hayaller ve hayatlarrr😅😅😅
Deleted33000 Ceren1996 cinsiyeti erkek de belirti olarak ara ara kanama var bulantı kusma mide yanması var kabizlik var tiroid yüksekliği var ne ararsan var anliyacagin yinede bugunumuze hamdolsun hareketlerini hissetmek güzel bebeğin 😅😅😅
SudeNazz9 Ceren1996 Haftaya detaylı ultrason randevusu aldık😇hareketler ufak ufak başladı🤗 Allah hepimize kolay doğum ve sağlıkla bebişlerimize kavuşmayı nasip etsin🤲🏻❤️
Ceren1996 SudeNazz9 amin hepimiz sağlıcakla kucagimiza alalım insllah. Kaç haftalikken yaptircaksiniz detaylıyi. Ben 22 de düşünüyorum henüz daha randevu almadım özel klinikten alicam
Ceren1996 Deleted33000 anladım cnm ilk gebeliğiniz mi. Benimde kız bebisim hareketlerini yavaştan arada hissediyorum sanki