BelisMelis41 Kullanıpta ıyı gelen yöntemler nedir kızlar ıcım dısıma cıkacak öksurmekten artık kanmda enfeksyon cıktı agumentın kullanıyorum zaten ama sankı gunden gune dahada kotu oluyorum. Yarım nefes alıyorum derın nefes alınca oksuruk tutuyor
queenanne1 BelisMelis41 grintuss diye bir şurup var tamamen bitkisel çocuklar için ayrı yetişkinler için ayrı oluyor hamileler emzirenler kullanabilir diye biliyorum eczacınıza sorup alabilirsiniz
Glhayat_54 Öksürüğe pekte care yok o anlık ıhlamur,nane limon, bolca meyve ve dinlenme zaten ilacta kullanıosun daha cabuk atlatrsın.. Ben ilacsız yaklaşık 3 hafta kadar cektim hâlâ daha tam gitmiş değil malesef. Gecmiş olsun.
dilsinati mervedgnn44 1 su bardağına mı 1 yemek kaşığı sirke? Birde sıcak suyun içine mi atılacak sirke yoksa su ılık mı olması lazım
BelisMelis41 queenanne1 yaaa tesekkurler kızıma grintuss kullanmıştım ama yetıskınlerede oldugunu bilmiyordum
queenanne1 BelisMelis41 ben hamilelikten önce 1 ay geçmeyen öksürüğümü sadece onunla geçirebilmiştim çok etkili
BelisMelis41 queenanne1 kbb ye gittim aslında ama onun ıcınde kulak egzersızı berdı burnunu tıkayıo yutkunmak gereklıymış bunu sureklı yap dedı Bıde sabah aksam fısfıs verdı bogazmada baktı ama bıse yoktu yani anlamadm genzım akıyor sanırm ondan sebep oksurmem gelıyor bazen