Gizo35 4 gün önce nişan geldi sancım yok ara ara sertleşiyor karnım hareket de ediyorum zaten gebelik boyunca pilates yaptım daha ne yapmam gerekk 🤷🏻♀️
Enesvezeynebinannesi Gizo35 39+4 ne sancı ne nişan ne birşey 🥲 ama artık zorlanıyorum gelse ne güzel olur tabii sağlıkla kolaylıkla 🤲
Asya140820 Ayyy vallahi bu şubat bebekleri pek nazlı 39. Hafta olucam yarın kasılmalar var ama yok yani gelsin diye bekliyorum bel sırt uykusuzluk hat safada Allah en yakın zamanda hayrlı sağlıklı bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻
Enesvezeynebinannesi Asya140820 ayynenn artık vücut taşıyamıyor.hele uykusuzluk…bu sabah artık ağladım ben doğurmak istiyorum diye 🥲
Duyguzun Gizo35 aynı hafta aynı gündeyiz. Karın sertleşmesi dışında bişeyim yok ya. Perşembe günü kontrolum var sezeryan demesinden korkuyorum
BilinmezBiri Benimde ilk gebelik herhangi bir belirti yok 38+5 kanala henüz girmedi hafif sancılarım oluyo ama düzensiz her şeyi yapıyorum gelsin diye çokta hareketliyim ama yine kendi istedikleri zaman geliyorlar sanırım inşallah hepimizin kendi sancısı gelir 🥲
mahirsmom Gizo35 benim de nişan geldi iki üç gün önce 2 3 cm de açıklık vardı salı günü. Şimdi 40+2 olduk ama hâlâ gelmiyor oğlum gün boyu squat yapıyorum evde yürüyorum falan tık yok arada kasılıyor o kadar 🥲 ömür boyu hamile kalacakmışım gibi hissediyorum artık ya 😂
Duyguzun mahirsmom ahahaha aynı düşünceleri paylaşıyoruz, gerçekten dogması bi dert doğmaması ayrı dertmiş ya😅
mahirsmom Gizo35 benim de yarın randevu var devlet takipliyim suni dese direkt kabul ederim çok yorucu cidden son zamanlar
mahirsmom Duyguzun kesinlikle öyle 😄 doğmasını istiyorum bir yandan da çocuğum onu taşımaktan şikayet ettiğimi hisseder düşünür falan diye kendimi suçluyorum vicdanım sızlıyor 😂 analık ne zor seyy
ustat 38+2 daha sahte kasılma vs dahi hiç hissetmedim. sadece son 1 haftadır çatı ağrısı denen şey başladı