alinsmom_ Kızlar 5 ay 7 günlük bebeğim var.. yurt dışında yaşıyoruz Türkiye’ye tatile geldik, eşim iş yerinden aldığı izin bitti bugün bitti.. biz 1 ay daha buradayız.. bu süreçte bebeğim babasını unutur mu ..
Balbebek012 alinsmom_ unutmaz görünce hatırlar annesi kızım doğduğunda ben farkşı şehirde görevdeydim ve eşim 3,4 haftaya bir geliyordu o zaman kızım 4 aylıktı 1 yaşa kadar böyle idare ettik babası gelince yine babasına atılıyordu 🥰
_Gizem__98 alinsmom_ Allah kavuştursun inşallah sürekli görüntülü arayın babayı 🧸unutmaz zaten endişe etmeyin
deletedmom43191 alinsmom_ 1 ayda unutacağını zannetmiyorum bu süreçte görüntülü konusturun 3 5 dk veya resimlerini sürekli gösterin
Tubayo alinsmom_ biz 1 ay tatile çıktık kızımla resmen kızım terkedildiğini düşünmüş. O 1 ay içinde yemedi içmedi eridi kızım. Babasıyla görüntülü görüşmede de hiç yüzüne bakmıyordu. Eve döndük nasıl mutlu herşeyi öpüyor deli gibi yemek yiyor. Sizinki biraz küçük çok anlamaz muhtemelen. Gördüğünde anımsar sadece
Mommy17 alinsmom_ eşim asker Malatya depreminde bebeğim 4 buçuk aylıktı 25 gün göreve gitti geldiğinde eşim direkt kucağına alınca ağlamaya başladı bana geri verdi sonra biz konuştuk annecim o baba seni çok seviyor uzaktaydı ama şimdi geldi seni çok özlemiş gibi konuştuk sonra hiç bana gelmedi ağlamasında payı eşim bi anda aldı kucağına o yüzden olabilir diyorum siz tekrar bir araya geldiğinizde daha ılımlı alırsa eşiniz bebeğinizi onu anımsayacaktır unutabilir ama hissiyat olarak illaki hatırlayacak üzülmeyin bu sebeple
_mucizem_ alinsmom_ unutmaz canım. Ben de Almanya’da yaşıyorum oğlum 5 aylıkken Türkiye’ye gittik biz 1 ay daha fazla kaldık unutmadı oğlum.