akdeniiss ben de tam 5.haftadayım birkaç gün önce öğrendim hamile olduğumu öğrendiğim gün ve sonra ki gün de hafif hafif sanki adet olacakmış gibi ağrılarım arada hissettiriyordu kendini bu da normal zaten ama artan ve sürekli şiddetli bir ağrınız varsa doktorunuza yada bir hastaneye gidin ne olur ne olmaz. Bu benim 3.hamileliğim 2 tane düşüğüm oldu hepsinde de başlarda adet olacakmış gibi hafif kramplarım oldu sonra kesildi ama herkesin bünyesi aynı değil tabi ki