Jendjdnakc 10 Şubat 657 11 Şubat 1085 14 Şubat 3359 16 Şubat 5883 Kızlar beta artışım bu şekilde aslında iyi ama son artış biraz canımı sıktı sanki çok artmamış gibi
metemom_ Jendjdnakc artışlar düzgün de siz niye bu kadar çok kan verdiniz ki doktora gitseniz keseyi görürdünüz zaten
Mor-kelebek Jendjdnakc nasıl dayandın kiz gitmemeye benim bat 25 hiç bir belirti yok kendimi zor tutuyorum test yapmamaya 🤣 sabrindan azıcık versene 🤭🤣
Jendjdnakc metemom_ ya sağlık çalışanıyım biraz da o yüzden o kadar verdim imkan varken düzenli artışı görmek istedim
minnoshan Jendjdnakc çok sevindim sağlıkla gelsin inşallah benim de değerlerim istenen düzeyde artmamış sizin son iki değere benziyor o yüzden merak ettim
Jendjdnakc Bazen her seferinde aynı artış olmayabilir ben doktora sordum gayet iyi artmış her seferinde 2 kat bekleme demişti zaten. inşallah sizin de bebişiniz sizinle olur 🙏🏻