K-ub-ra Selamlarrrr pazartesi sezeryen doğum yaptım ikinci doğumum ilkinde herhangi bir ödem olayı yaşamadım ama bunda o kadar şişim ki içtiğim sularla bile atamıyorum hiç böyle bi durumla karşılaşan biri var mı aramızda acaba
Aylaa123 K-ub-ra bende çok şişmiştim özellikle bacaklarım fil hastalığı gibi olmustu ben sürekli evin içinde yürüyüş yaptım sürekli sıvı beslendim ve uzanırken biiraz ayağımı yükseğe koydum 2 haftayı buldu inmesi