Btl_0909 Kızlar adetime 3 gun var iken yani dün ip gibi pempe akintinin icinde kan gördüm sonrasinda az az peceteye sildikce geldi bel ağrım var bat 18 yerlesme kanamas yasayan basina gelen var mi
Derosse Btl_0909 Ben yaşadım aynı şekilde adetime 4 gün kala yerleşme kanaması oldu şuan da 12 haftalık :) muhtemelen sizinde öyledir bacaklara ağrı falanda gelebilir adet ağrısı gibi.
Silayuksel Btl_0909 benim de adetime 4 gün var bende şuan adet ağrısı çekiyorum ama benim hep gününde gelir ve pembe akıntı geldi daha demin ama bilemedim takip edicem bu gün yoğunlaşmazsa yarın kan vericem