Sedakrt Merhaba kızlar gecelik veya pijama takımlarını nereden aldınız ? Daha önce doğum yapan anneler memnun kaldığınız markalar hangileri oldu . Kaç takım aldınız yanınıza . Alanlar görselde iletirse fikir olmuş olur 🥰
Selin3434 Sedakrt suwen almıştım ama hemen cekti memnun kalmadım ilkini Eminönü havuzluhandan aldim hala aynı duruyor 🤣🤣
user876544926 Sedakrt ben trendyolmilladan aldım dün geldiler daha yıkamadım ama güzel duruyorlar kumaşları falan iyi 2 takım aldım birisi siyah birisi beyaz
deletedmom43191 Sedakrt normal iç çamaşırı magazasindan aldım öyle İnternete güvenip sipariş veremiyorum ya bi kerede öyle özendim bi geldi ki naylon 😡
Sedakrt Selin3434 suwen bana çok dantel ve desenli geliyor nedense daha sade şeylere alışığım sanırım ondan hemen çekmeside kötü olmuş😏
Eylley Ben Anıldan aldım hem modeli çok beğendim hem kumaşı harika. Foto yükleyeyim belki size de fikir olur
Girlmama Sedakrt valla benim mini hep geceliklerim başka bilmiyorum nasıl oluyor gecelikler ama pijamam saten baya güzel
Granit Bence zevk meselesi pentiden gömlek pijama takımı aldım iki tane ,bir adet de trendyoldan elbise aldım. Yeterli geldi gözüme . Suwenden alan arkadaşlara katılıyorum ilk yıkamada çekme yapıyor.bende suwen tavsiye etmiyorum.