Benim iki gebeliğimde buna benzer şekilde sonuçlandı betam yeterince artmadı birinde kese oluştu kalp atışı olmadı diğerinde kalp atışı oldu ama gelişmedi sonra bi de kimyasal gebelik geçirdim kan pıhtılaşmasıyla ilgili bir sıkıntım varmış en son onu öğrendik araştırmalar sonucunda iğne ile ilaç kullanıyorum 29 haftalık gebeyim şimdi ama genelde doktorlar ilk gebelikte normal diyorlar araştırmak istemiyorlar pek