Sizce hangi isim daha güzel
Beyzaltnbs Talha değil de Taha ismi daha hoş geliyor bana
Beyzaltnbs ben ilk çocupuma keremşah ismini koymayı çok istemiştim eşim istememişti
Oğlumun ismi asim ve cok akıllı sakin maşallah inşallah ömrü de hayırlı olur 💐