Zhraaltun Bgun gttim hastaneye kizlar kontrolümüz vardi cok sukur sancim falan yok ama kilosu 2800 gram gecen hafta 2700du sadce 100 gram alms uzuldm napsam kilo alr erkn dogum riskimizde var 😔😔
Deryakaya1802 Zhraaltun bizim de 35te 2500 olmuştu 37de gittik 3400 olmuş. Bal kaymak pekmez yumurta ceviz peynir çeşitleri süt yoğurt tükettim. Ben bol su tabi 🤔 Hiç kafana takma beslenmene dikkat et bebeğe faydalı şeyler yersin inşallah düzelir 😍🙏🏼
2kedi1bebek Bence kilosu iyi (: bizim bebe 37+5 te 2900 küsürdü 38+5 te 3350 küsür olmuş ki ben o aradaki bir hafta da sağlıklı beslenemedim . Sağlıklı olsun da kilosu düşük olsun diye düşünüyorum şimdi doktorum çok kilo almasın normal doğum zorlaşır dedi . Sağlıklı doğumlar dilerim 🧿🧿🧿
Zhraaltun 2kedi1bebek ya moralim bozuldu valla bode erkn dgum rskimiz var dgarda bi sknti yasarz die evhamlandm iyice
Selennnnn Ben 35+4 te gittiğimde 3 kilo idi bebeğim , şuan 36+0 olduk suan bilemiyorum . Ama kilosu haftasına göre gayet iyi bence cunku benm kızım önden gidiyor . Ve son haftalarda yavaşlama olabiliyormuş . Hiç kilo almıyor olsa evet haklısın ama kilo alıyor sadece az alıyor . Insallah vaktınde dogar sağglıkkla 🙏
Zhraaltun Selennnnn amin kuzum insllh ne bilim evham yaptim az die doktr dedi cok kiloli bi bbek degl minyon flan die
Gozdeerdem 38+4 3600 dogdu canım bebeğim. Fındık ceviz bakliyat kaşar peyniri kefir ve bol meyve ye. Son haftalarda daha çok kilo alıyor bebekler son 4 haftada kontrole gittiğimde 400 500 grm almışti ama kilosu iyi gebetikte olabiliyor. Ama zayıf doğsun doğduktan sonra daha çok kilo alıyorlar.
Zhraaltun Gozdeerdem masallh cabm yiyorm aslnda geçen hafta 500 gram birden almsti bu hafta 100 gram alnca uzuldm
2kedi1bebek Zhraaltun içini ferah tut hem maşallah kilosu da iyi . Burada bu kiloda doğup küveze girmeyen bir sürü doğum hikayesi okudum . İnşallah zamanında doğar bebiş 🙏 🧿🧿🧿
Selennnnn Bence bizler nasıl farklı boy ve kilolarda isek ve kilo alış verişlerimiz nasıl farklıysa bebeklerde kendi bünyeleri ile farklı olacak tabiki. Sağlıklı olsunlarda kilolara çok takılmayalım 🙏
Zhraaltun Selennnnn hakslisimda insann elimde olmuyo bazende aman iyi olsn diyorm snra kilosu az diyrm iyice kafayi yedm sanrm😁
Deryakaya1802 Zhraaltun stres yapma canım alır inşallah hem almasa Bile gelişimi daha önemli. Kilo iyi bi şey değil. Organ gelişimi daha önemli