deletedmom43191
Balbebek012
Kızım 4.5 yaşında ne babasını nede beni giyinirken çamaşırlı görmüştür. Ama 2.5 yaşında iken hep üstünü ve bezini komple çıkarıyordu kış günü. Tv de de görme şansı yok 2 yaşında ekranı sadece 10-15 dakika görüyordu benim gözetimimde. Yani yetiştirmeyle yada gördüğüyle alakalı değil bu durum. Bebekliğinde bile eşim deniz şortu giyip yıkardı banyoda, keza bende atlet, şortla yıkar eşime verir sonra kendim duşumu alır çıkardım. Ki mahremiyete de dikkat ederiz, kreşlerle görüşme yaptığımızda bile bu duruma çok dikkat ettik. Yani saçma bir fikir yürütmüşsünüz. Pedagogla konuştuğumuzda bu durumun normal olduğunu, böyle yaptığında da odasına yönlendireceğimizi, burası senin özel alanın burda istediği gibi durabileceğini söylememizi ve kızmamamız gerektiğini söylemişti zaten kısa bir süre sonrada bu alışkanlığını bırakmıştı.