Silayuksel benim de bugün kaset testte çok çok silik çıktı, kasık ağrım başladı ve kahverengi akıntım var inşallah yerleşmedir. İlk gebeliğimde benim de adet günümde koyu kahve çok miktarda akıntım olmuştu regl oldum sanmıştım, 3 gün sonra beta 1900 le öğrenmiştim