deletedmom43191 🖐🖐🖐🖐 38+3 olarak benim kontrolüm var her hafta pazartesi kontrole gidiyorum sizler kaç haftalıksinız nasıl geçiyor son zamanlari olanlar hazirliklar bitti mi🥰🥰🥰
Minikmucizemmm26 deletedmom43191 yarın değil ama benim de salı günü kontrolüm var o gün tam 30 haftalık oluyoruz 🥰 bebeğimi göreceğim gün yaklaştıkça heyecanlanıyorum 🥰🌸
thingma deletedmom43191 Yarın benim de görüş günüm, dua ediyorum kanala inmiş olsun ve sancım çıksın diye (40+0) 🤣🙏🏻
Rabiaa3404 deletedmom43191 benimde gorus günüm 39+5 olacak yarın bakalım ne diyecek hanımefendi neden gelmiyomus🤣
Balbebek012 Minikmucizemmm26 ayy cuma da ben 30 oluyorum 🫶🫶🫶ben de gideceğim bakalım miniğim ne durumda 🥰
Liimon Minikmucizemmm26 benim de Salı 30+4 ne diyecek bakalım. Vajinal muayeneye ne zaman başlıyorlar?
Granit deletedmom43191 çatım darmış bebek 3500 kilo üzeri olursa normal denemeyeceğiz omzu kırılır ben risk alamam sezeryana alırız dedi. Pilates yürüyüş vs yap bir hafta duruma göre konuşalım dedi🤷🏻♀️ beklemedeyim artık ☺️
deletedmom43191 thingma inşallah canım insallah 🥰 benim artık son kontroller hep dogumhanede oluyo perşembe gittim dogumhaneye çağırdılar beni yarın yine dogumhaneye gidicem 😅😅😅 doktor hep nöbetçi olduğu gün çağırıyor beni 🤣🤣
deletedmom43191 thingma bu üçüncü gebeligim hicbirinde doğum öncesi muayene etmediler beni en iyiside o zaten dogumhane çıkıyorum geçiyorum bi odaya nst giriyorum çıkıyorum hastaneden
myangelson deletedmom43191 35+4 haftaligiz yarın muayenemiz var perinatoloji takipliyim serklajliyim 😊 dün yine tansiyondan dolayı acillik oldum bu serklaj değil tansiyon beni çok yordu hamilelikte şöyle zaman geçse de bir an önce doğum yapsam zamanında sağlıkla 🥲🥺