Zamze Kızlar 2 aylık bebeğimde 1 haftadır pişik var özellikle bezin denk geldiği yerde. Bepantol sudokrem kullandm geçmedi önerisi olan varmi
Esum48 Zamze bazi islak mendiller gereksiz islak oluyor o da etkiliyo olabilir mesela sleepy nin sari olanlari asiri islak ilk zamanlar bizi de etkiliyodu o
mervemurat16 Zamze onları kullanmayın hametan hamezinc ve trosyd krem şeklinde kullanabilirsiniz.Ama öncesinde doktora götürün neden kaynaklanıyor bir baksın bez den kaynaklı veya ıslak mendil kullanıyorsanız ondanda olabilir
Alisde Zamze bebeginize kullandiginiz islak mendili ve bezi degistirin pişigi gecene kadar poposunu kaka yaptiginda suyla yikayin ve kremleyin ama bez değişimi sart