Kikiriki Göğüs hassasiyeti dışında hiçbir belirtim yok kollarımı bile birleştirince ağrıyor. 7+5 de kalp atışı randevum var ama çok düşünüyorum bebek var mı kalp atacak mı diye sizde böyle misiniz
anneolmakneguzel_ Kikiriki o haftalarda pek belirti olmuyor, biz ailecek sıfır belirtiyle hamilelik geçirdik Allahıma bin şükür çok aç kalınca bulantı yaşıyorum hafif birde uyku
Meralinmucizesi Kikiriki bende şu an 6+1 haftaligim göğüs hasasiyeti bel ağrısı arada bir kasıklarda krap var bide halsizlik yarın doktor kontrolüne çağırdı kalp atışı için umarım kalbinide duymak nasip olur 🤲
Kikiriki Annekuzusu06666 benim o sancılarım geçti çoktan diğer belirtilerimde yok. Belirtim olmayınca acaba kötü bir şey mi var diye düşünüyorum
Sitasya Benim göğüs hassasiyetim devam ediyor mide bulantısı hiç azalmadı ilaç kullanıyorum ama oda fayda etmiyor iştah yok yorgunluk var kusma var ne zaman geçer bilmiyorum 🥺
Sitasya Kikiriki 6+6 bende hep vardı bizim de ailede hamilelikler hep sürünerek geçiyo sadece ablam bambaşka geçirdi hiç bi belirti yoktu enerjikti annem kuzenlerim falan benim gibilermiş çok zor böyle olması umarım hiç mide bulantısı falan yaşamazsınız rahat geçer hamileliğiniz 🥰
Smtpll Meralinmucizesi merhaba ne durumdasınız acaba ben de bugün tam 6 haftalık oldum göğüs hassasiyeti halsizlik dışında pek bir belirti yok sizin ne zaman başlamıştı belirtileriniz🥰