Merhaba,
PCOS’lu olarak ikinci gebeliğim, perşembe günü doktora gittim normalde Sat a göre 7+6 olması gerekirken kesem 5.31mm olarak ölçüldü. Doktorum 5 haftayla uyumlu olduğunu söyledi. Geç döllenme olacabileceğini iletti. Bhcg değerim o gün 4978 çıktı. Dün akşam tekrar baktırdım (yaklaşık 56 saat sonra) 8118 çıktı. Geç döllenmemi yoksa gelişmeyen bir gebelik mi kafamda bir sürü soru işareti var. Sorun şu ki beklediğim bir gebelik olmadığı için bir çok risk oluşturabilecek şey yaşadım, radyasyon aldım, lazere gittim saç boyadım vs. Doktorum takip etmemiz gerektiğini belirtiyor ancak içim rahat etmiyor sabredemiyorum. İyi şeyler duymaya ihtiyacım var sanırım. Bilgi sahibi olanlardan destek rica ediyorum 🙏🏻