bade25 Aslında sabah da başlık açmıştım hanımlar gece lavaboya kalktıktan sonra sol kasığımda ağrı oldu ben de idrarı tıttuğum için oldu diye düşündüm ama sabah kalktığımda aynı şiddetle devam ediyordu. Acile gittim çok bi enfeksiyon yokmuş biraz rahim kasılmalarım varmış bu haftada yaşayan oldu mu böyle bi durum eve geldim hala sancım devam ediyor
AybenYB Bana da oluyor arada, 22+1, çok fazla yediğimde tuvalete oturduktan sonra kalkarken birden kasılıyorum gaz sıkışması gibi