Dilek5252 hayırlı olsun sağlıcakla gelsin paşa kaç haftalıkken öğrendiniz 27 sinde gidicem 15 haftalık oluyor inşallah söyler doktor devlet hastaneleri geç söylüyor diyolar ilk hamileliğimde özele gidiyordum 13 haftalıkken söylemişti doktor şimdi malum özel hastanelerin yanından bile geçilmiyor inşallah bende gidince öğrenirim ikinci gebeliğim de bebeğim erkekdi maalesef kaybettik 6 buçuk aylıkken bu üçüncü gebeliğim çok merak ediyorum 🥹