caglaoztrk 37.haftaya girer girmez mi planlanıyor yoksa 37+4 falan gibi de olabiliyor mu riskli gebelikte zorunlu sezeryanlar?
Nilayy95 caglaoztrk benim oğlum 37+2 de alındı sezeryan ile. Ama bi riski yoktu .4.250 ydi kilosu ve ben 30 kilo almıştım dayanamıyordum lütfen alın diye yalvardım öyle alındı. Çok şükür küvözede girmedi. Sıkıntı yaşamadı
Mervecimmm caglaoztrk benim işk gebeliğim rsikliydi 38’e gün vermiştş doktor ama benim miniş dayanamadı 37+2’de suyum geldi