bebegimmm16 Kızlar merhabalar, yarın sezeryan olacağım. Heyecandan uyuyamıyorum bu ikinci doğumum. Çok korkuyorum ilkinde hiç böyle olmamıştım. Canım oğlumu geride bırakıp gideceğim. Aşırı stresliyim. Sizler nasılsınız?
HiraaEfnan bebegimmm16 canım hiç korkma inan ikinci daha kolay oluyor derkerdi de inanmazdım gerçekten öyle güzel düşün güzel olsun zaman çok çabuk geçiyor bebişini ne güzel kucağına alcaksın inşallah sağlıklı bir şekilde onları düşün mutlu ol 🥰
bebegimmm16 HiraaEfnan inşallah canım çok teşekkür ederim. İlkinde o kadar cesaretliydim ki şimdi korku var içimde. Umarım benimde çok kolay geçer arkamda bekleyen bir miniğim daha var çünkü 😭❤️
yasen1 Banada dua edermisin darısı başıma Allah yardımcın olsun herşey çok güzel gecsın evdekı çocuğuna kim bakacaksa onlarla da çok güzel vakit geçirsin inşalllah canım