Ayrıntılı ultrasona girdik doktor bi sıkıntı yok dedi ikili tarama da sıkıntı çıkmadı başta tiroid yüksek gelmişti ama şuan normal doktor yaptırmak istersen yapalım dedi Allah’a büyük konuşmayım tabiki kimse istemez ama kötü bişey çıksa bile sonlandıracağımı düşünmüyorum Allahın verdiği canı o alır ondan dolayı bişeyleri bilip beklemektense bilmemek daha iyi diye düşünüyorum