zeynepdgd Eşimin işinden dolayı detaylı ultrasona ya 21+5’te ya da 23+0 da gideceğim. Sizce hangisi olmalı 23 çok mu geç olur. 22 en ideali ama o hafta gidemiyorum. Sizler kaçıncı haftada gittiniz?
DENIZ_55 zeynepdgd ben 23 haftada yaptırdım 😊 bence sorun olmaz gidebilirsin 24 haftadan sonra bakılmıyor
zeynepdgd Çok teşekkür ederim kızlar. Sizlerin cevapları üzerine doktoruma danıştım bakalım artık o da hangisini derse o zaman gideyim 🤭
Nilayy95 zeynepdgd bana doktorum 19+3 de git dedi yani 20.haftanın içinde iken . Bu çarşamba gideceğim bende
Busra0104- Doktorum 23 hafta ideal demişti bebek ne çok büyük ne çok küçük organlarına tam net bakilabiliyor diye o haftaya randevu alıcam