gizzzy 11 haftalık hamileyim. İkiz gebelik olduğunu öğrenmiştim ama birinin kalp atışı hiç duyulmadı. 8. Haftadan beri yoğun kanamalar yaşıyorum. O gelişmeyen keseyi düşürüyorum. Başına böyle birşey gelen ve sağlıklı olanı kucağına alan var mı? Baya yoğun kanama yaşıyorum korkuyorum. Bacaklarımdan akıyor. Doktorum o kanamanın olacağını birini düşürdüğümü söylüyor.
Eda0509 gizzzy inşallah diğer bebeğine bisey olmaz canım. Neden seni hastanede yatirmiyorlar kontrol amaçlı . Doktorun bisey demedimi sana.
Seyyyma7 gizzzy Canım o derece kanaman varsa yatışını yaptır hastaneye sonuçta ikinci bir bebek var karnın da ona da birsey olursa ? Tedbirini al bence pişman olursun sonra
Eda0509 gizzzy hayır canım ondan demedim. Yani kanamam yoğun dedin ya ondan dolayı yatış yapmaları lazım kanaman durana kadar kontrol altında olman lazım senin. Diğer bebeği kontrol etmeleri lazım sürekli onu etkiliyor mu falan diye. Ondan dedim canım