Kızlar daha önce de post açtım mememin alt bolgesi komple sertleşmisti antibiyotik kullandım şişlik indi ama meme ucumun altında ele gelen sertlik kaldı onun içinde Perşembe günü eğitim araştırma da ultrasyon çekilicem daha önce böyle bişey yoktu hamileligimin 11 haftasından sonra çıktı içimde hep bir korku var ya kötü bişey çıkarsa diye ilk kontrole gittim de doktor kanserde olabilir dedi çok kötü olmuştum daha o doktora gitmedim şimdi başka doktora gittim hemen böyle teşhis koymaları çok yanlış dedi neye göre böyle bişey diyolar dedi iltihap kitlesi dedi doktor ilk çekildiğim ultrasyona göre şimdi ikinci ultrasyonu çekilicem inşallah korkulacak bişey yoktur panik atakta olunca bende çok panik yaptım şu 10 gün bana zehir gibi geçti aranızda hiç böyle hamilelikte göğüste ele gelen sertlik oluştu mu?