Hamileliğim zehir oldu bir türlü rahatlayamıyorum lütfen yardım edin içimi rahatlatacak şeyler duymaya çok ihtiyacım var ikili tarama kan değerleri yüksek riskli çıktı,fetal DNA yaptırdım düşük riskli olarak temiz geldi sonucu 20+0 da nazal kemik boyu 5.8 çıktı Normal denildi fakat burada okuduklarım karşısında kısa olduğunu düşünüyorum kafama çok takıldı ortalama değer nedir bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim.Psikolojik olarak kötü durumdayım 😥