Kizlar bişey sorucam . Devlet Hastanesi’ne pek güvenmediğimden ilk doğumum olacagindan özel hastanede doğumumu yapacağım. Sigortam olmadığı için yüksek geldi fiyat . Yeşil kartliyiz biz doktorum yeşil kartı iptal edersem analık hakkından yararlanabilecegim için fiyat yarı yarıya düşer dedi iptal etsem daha sonrası için hiçbir sağlık güvencem olmayacaktı . geçenlerde kayinbabamin evini adımıza aldık .adımıza mal varlığı olduğu için Bu şekilde iptal olur mu yeşil kart bilgisi olan paylaşabilir mi ??