Merhabalar geçen hafta pazar günü sezaryen oldum. Doğumum gayet güzel geçti ama çok sütüm geldiği için ve ilk zamanlar göğüs ucu yaram olduğu için çok canım yandı. Şimdi yaralarım geçti ama hâlâ bebeğimin ihtiyacından daha fazla sütüm var emzirdiğimde bebeğim tüm sütü boşaltamıyor bende emzirdikten sonra elimle sağıyorum yine de göğüslerim aşırı derecede yanıyor ve sızlıyor. Hep böyle mi olcak yoksa bir zaman sonra sızlama yanma geçecek mi. Çok canım yanıyor çünkü.