Hnfeshnn 😂😂😂 hayırlısı sağlıkla kucağına al gülüyorum kusura bakma istemsiz hormonlar heralde😂😂😂kız delirmesene erkek olsa ne olcak kız olsa ne olcak çocuk işte 😂.bide doktorlar nasıl tahmin ediyolar daha organ tamamlanmadan anlamıyorum yüzde elli ya tutarsa diyorlar heralde.kuzucum tek duan olsun sağlıkla kucağına almak.bende 16haftalık oldum hiç aklıma gelmiyo doktordayken cinsiyetini sormak nedense sağlıklımı herşey yolundamı diyorum gerisini unutuyorum hep😂evdekiler kafayı Yiyecek yakında cinsiyeti ne diye düşünmekten😂