sutlukahve_
Yanı normalde adet bıtımınden hemen sonra kullanılması daha doğru olur ama ıkı güç gün sonra da yapmakta sakınca olmaz diye düşünüyorum fakat senın adet duzensızlıgın fazla olduğu için aylarca olmadığını bılırım demıssın ne olur ne olmaz ne zaman yumurtlama gorecegın bellı olmaz bıter bıtmez yapman senın ıcın daha sağlıklı olur 🌸🌸